Aldıkları brief üzerinde çalışmaya başlamadan önce, bulundukları mekâna taksiyle gelişlerini izlediğimiz kreatif grubun, yol üzerinde gördüklerini bize de aktaran kameranın açısı içine giren detaylara dikkat edin...
Brief sonucu ortaya çıkan reklam fikrinde, bilinçaltının yakaladığı yol üzerindeki uyaranlarla karşılaşıyoruz.
Gördüğümüz, farkında olmadığımız milyonlarca uyaranı, bilinçaltı algılıyor ve işliyor, gerektiğinde de uygun parçaları birleştirip kullanıyor.
Marifet; bilinçaltımızın derinliklerinde saklı biriktirdiklerimizi, geri çağırabilmeyi bilmekte!
Şaşırtıcı bir çalışma olmuş :S
YanıtlaSilEnteresan çalışma olmuş. Sitesindeki "he can seemingly predict and control human behaviour" dendiği bu şekilde mi oluyor acaba. Blogumun bilinçaltı reklamını nasıl yapsam acaba... :)
YanıtlaSilİlginç.Hipnozcuların hepsinde bu tür yetenekler var.ama marifet değil bence.sadece çok empati yapmayı iyi biliyolar bir de göz hareketlerini ayrica beden dilini.buna göre telkin altına alıyolar.Ama işin metafizik sezgi boyutu varmı varsa ne kadar var bilmiyorum.Türkiyede hipnoz konusunda araştırmacı olarak Dr. tahir özakkaş, ofelya tohomas, kenan boyraz, adil maviş.. vb. isimler ön planda.
YanıtlaSil