Mellowdrone 'Oh My'


Mellowdrone-Oh My; hafta sonuna geçiş müziğimiz olun. Ben, öyle yaptım.

Bir arkadaşım, "Gece Sarsıntısı" diye niteleyerek; Mellowdrone-F**k it Man, parçasını bana iletip, paylaşmış (teşekkür ediyorum buradan kendisine de, ilham verici fısıltılar olarak müzik zevkinden istifade ediyorum). Onu dinlerken, etrafımdakilerin gruptan pek heberdar olmadığını görünce; burada gruptan ve "Box" isimli albümlerinden bahsetmek yerinde olacaktır, diye düşündüm.

Ritim bir yerden mutlaka sizi de yakalayacaktır. Müziği yanında, Oh My klibi; renkleri ve parçalanan gitar sahnesiyle de, seyirlik. Belki, siz de zihinsel fon müziği olarak, bir süre kullanabilirsiniz bu parçayı.

Video klibi (keşke DailyMotion’da olsaydı) sadece YouTube’da bulabildim. Canlı performans kayıtları yanında, orda başka Mellowdrone videoları da mevcut.

Amazon, Mellowdrone-Oh My parçasının yer aldığı Box albümünün 4 Nisan 2006 çıkışlı olduğunu gösteriyor. Yeni diye, bu yüzden çok da ulaşılabilir bir grup olmamasını anlayabilirim. Fakat bunun yanında, Mellowdrone-Oh My; 2006 Nissan Maxima TV reklam filminin de müziği olduğu gibi, Fifa 07 müziklerinden de biri.

Oyunlarıyla çok da ilgim olmamasına rağmen, Fifa müziklerini takip etmeye çalışıyorum. Mellowdrone da, Box albümüyle; "Fifa 07 müzikleri" sayesinde, müzik listeme dahil olan gruplardan.

Diğer Fifa 07 müzikleri nasıldı acaba, diye merak edecekler için; dinleyip edinmeden önce, seçici bir müzik kulağı tarafından dinlenip, teker teker yorumları yapılmış; Fifa 07 Müzikleri (Resimli-Yorumlu) Kuşe Kağıda başlıklı yazıyı, mutlaka okumanızı tavsiye ederim.

Mellowdrone, Box albümünde; diğerlerine kıyasla Oh My gibi birkaç hareketli parça olmasına rağmen, albüm, genel itibariyle farklı ruh hallerinde dinlenmeye değecek türde müziklerden oluşuyor.

Mellowdrone-Oh My benzeri hangi müzikleri dinlemem için bana sunacak, diye Pandora'ya baktığımda; önerilerinden de memnun kaldım. İlginizi çekerse, o parçalar da altta.

Megaherz-Licht, Adema-Everyone, Pitchshifter-Eight Days, Judah Jonson-Little Sounds, Korn-Eaten up inside, Blur-Entertain Me.

Eğer videoyu başlatıp, okumaya devam ettiyseniz; siz bu kısma gelene kadar, izleyememiş sadece video yazıya fon müziği olarak eşlik etmiş ve altta yazdığım benim hoşuma giden parça içindeki minik detayları atlamış olabilirsiniz. Bir kez daha izleyin, bakalım Oh My videosunu izlerken benzer bir lezzet yakalayabilmiş miyiz :)
(youtube video zamanını, kalan zaman olarak gösteriyor)
-> 03:11 ve 02:13'teki, vokalin başlayacağını haber veren aynı minik zil sesi...

->
01:05'teki görüntü, sonrasında müziğin bitmesine 01:01 kala başlayan gitar geçişiyle yükselinen notalar...
-> 00:39 00:35'teki parçalanan gitar görüntüsü...

edit: 'iste, olsun'a
örnek :)

3 yorum:

  1. Mellowdrone, stereo olarak artık Dailymotion'da

    YanıtlaSil
  2. DailyMotion stereo olduğu için, Youtube'a kıyasla daha bir ilgimizi çekmiştir zaten.

    Ne iyi yaptınız Ned bey :) elinize sağlık.

    Post içersinde, "Bakın, klipte şu saniyede şu oluyor" dediğim için; sonradan editleyip, videoyu DailyMotion'dakiyle değiştiremedim (dailymotion'daki video panelinde görünen bir timer yokmuş maalesef) ama buradaki Mellowdrone linkinden giderek, stereo dinleme zevkinin de tadına varılabilir.

    YanıtlaSil
  3. Biz teşekkür ederiz efem.

    Dailymotion'un şimdilik zaman gösterme fonksiyonu yok ama neden olmasın? Belki eklerler.

    Dailymotion üzerine de bir Fransız teorisi var galiba. Fransızlar çok ilgili nedense Dailymotion ile:) Belki bu yüzden herkes YouTube'a kaçmıştır?:) Neden olmasın?

    YanıtlaSil

Merhaba! Flynxs | Lynist weblog yorum bırakma alanındasınız.
Ziyaretiniz, ve yorumlarınızda Türkçe Yazım Kuralları'na göstereceğiniz özen için teşekkür ederim!

İçerik hakkında ne düşünüyorsunuz? Konuyla ilgili düşüncelerinizi, hissettiklerinizi, alttaki metin kutusuna yorumunuzu -isim, e-posta, varsa web site gibi detayları da belirterek- bırakarak paylaşabilirsiniz (yorumlarınızda bold, italik görünüm ve link vermek için < b>, < i>, < a> gibi bazı HTML etiketlerini de kullanabilirsiniz).

Saygı sınırlarını aşan ifadeler ve spam içerikli olası yorumlara yer vermemek için, bu blog'da yorumlar, onaylandıktan sonra yayımlanır. Yorumunuzu gönderdikten sonra burada eş zamanlı olarak görüntüleyemezseniz, endişelenmeyin, bu sebepledir.

Flynxs altındaki tüm yorumlardan anında haberdar olmak için yorumlara RSS ile abone olmayı unutmayın. (Bknz: RSS nedir?, Feedlerimi Nasıl Yönetirim?)

Olası soru, öneri ve görüşlerinizi bana, isterseniz 'gmail' adresim 'flynxs.blogspot' üzerinden de iletebilirsiniz...