Sadece 5 Dakika!

1 Mart 2007 Küresel Isınmaya Karşı Ortak Eylem! Yarın! Unutmayın! Sadece 5 dakika!

Mert Ulaş'ın Yaşam İçin Yakarış yazısını okudunuz mu?
Bu içten seslenişe kulak verin, lütfen. Gelecek projeksiyonlarında hiç de haksız olmadığını görmek sarsıcı ama, böyle giderse acı da olsa bunlar gerçeğimiz olacak, öyle değil mi?


WWF-Suyumuza Sahip Çıkalım kampanyasının ciddiyetine duyarlılık göstererek, yazımdaki davetime bloglarında bahsederek katılan Pino ve Mert'e buradan bir kez daha çok teşekkür ediyorum.

Bağlantılı konular:
'Küresel Isınmaya Karşı Ortak Eylem!'
Nil, Maasailer'in Yeni Tanrısı Mı Olacak?
Karbondioksit Temizliğine 25 Milyon $ Ödül
Kutup Ayıları, 'Küresel Isınma' ile Yaşantıları..
An İnconvenient Truth 'Uygunsuz Gerçek', Philips Imageo Mum Işığı,
WWF-Suyumuza Sahip Çıkalım, Evian-waterboy.

3 yorum:

  1. Beni boyle bir konudan haberdar ettigin icin ben tesekkur ederim Lyn, ayrica gec yazabildigim icin kusura bakma, umarim cok gec degildir...

    YanıtlaSil
  2. umarım, dünya için çok geç değildir!? yoksa, konuyu gündemde tutup, ciddiyetinin daha çok insan tarafından fark edilebilmesi için her zaman bir şeyler yapılabilir.

    bugün, küresel ısınmaya karşı ortak eylem! vardı. kimin ne kadar haberi vardı ya da haberi olanlar ne kadar önemsedi bilemiyorum ama, evim istanbul'da iki yakayı da rahat görebilen bir yerde ve baktığımda kent her zamanki ışıltısından pek bir şey kaybetmeden geçirdi o saati, onda bir bile değildi katılanlar...


    uygunsuz gerçek
    filmi sinemalarda sadece 5 ytl'ye gösterildi, ama ilgi görmedi.

    üzülerek görüyorum ki durum böyle maalesef. yine de karamsar düşünmek istemiyorum.

    ileride, şimdi duyarsız davranan, günü yaşayıp ileriyi hesap edemeyen insanların sorumsuzluklarının bedelini kendi devam eden neslimizin ödemek durumunda kalmaması için, yine de etrafımızdakileri bilinçlendirmeye çalışmaktan geri durmamamız gerek, diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. lyn'cim benim hiç umudum yok bu konuda..çünkü gün geçtikce tüketmeye, sadece tüketmeye yönelik bir toplum olduğumuzu gözlemliyorum..
    Kimsenin umrunda değil ne küresel ısınma ne de başka birşey..
    Millet çal çal oyna modunda..bakalım nereye kadar..
    not:bu arada su tasarrufu ile ilgili bir karikatür çizdim Hürriyet Ankara'ya..Onu da ileriki günlerde yayınlarım blogda..

    YanıtlaSil

Merhaba! Flynxs | Lynist weblog yorum bırakma alanındasınız.
Ziyaretiniz, ve yorumlarınızda Türkçe Yazım Kuralları'na göstereceğiniz özen için teşekkür ederim!

İçerik hakkında ne düşünüyorsunuz? Konuyla ilgili düşüncelerinizi, hissettiklerinizi, alttaki metin kutusuna yorumunuzu -isim, e-posta, varsa web site gibi detayları da belirterek- bırakarak paylaşabilirsiniz (yorumlarınızda bold, italik görünüm ve link vermek için < b>, < i>, < a> gibi bazı HTML etiketlerini de kullanabilirsiniz).

Saygı sınırlarını aşan ifadeler ve spam içerikli olası yorumlara yer vermemek için, bu blog'da yorumlar, onaylandıktan sonra yayımlanır. Yorumunuzu gönderdikten sonra burada eş zamanlı olarak görüntüleyemezseniz, endişelenmeyin, bu sebepledir.

Flynxs altındaki tüm yorumlardan anında haberdar olmak için yorumlara RSS ile abone olmayı unutmayın. (Bknz: RSS nedir?, Feedlerimi Nasıl Yönetirim?)

Olası soru, öneri ve görüşlerinizi bana, isterseniz 'gmail' adresim 'flynxs.blogspot' üzerinden de iletebilirsiniz...