Notre Dame de Paris

'Notre Dame de Paris' Müzikalini anımsarsınız. Victor Hugo'nun aynı adlı romanından esinlenerek oluşturulan müzikal; ilk kez 1998'de, Paris'te bulunan Paris Kongre Sarayı'nda oynanmıştı.

Son derece etkileyici bulduğumdan, arada müziklerini böyle anımsamak benim hoşuma gidiyor. Bir Cuma akşamı, İstanbul'da kente yağmur boşalırken yapılabilecek iyi şeylerden biri de böyle müziklerin size eşlik etmesi olsa gerek. Yağmurun planları bozmasından bahsetmeyeceğim, zira 'su sorunu'muz var maalesef ve bu yazı susuz geçirmek durumunda kalmamak için barajların dolması gerekiyor...


Notre Dame de Paris song 'Belle'.

'Belle'; tüm kimyanızı etkileyecek kadar güçlü ve etkileyici. Ruhunuza ulaşıp, sizi de alıp başka bir atmosfere taşımıyor mu?


Notre Dame de Paris 'Danse Mon Esmeralda'.

Sadece 'Belle'i burada paylaşacaktım ama, eğer anımsamak hoşunuza gittiyse, 'Danse Mon Esmeralda'yı da dinlemekten kendinizi mahrum etmeyin isterim.

'Notre Dame de Paris' Müzikalinin soundtrack'inden diğer parçalara, YouTube'da 'Notre Dame de Paris song' başlığından da diğer performanslara
ulaşabilirsiniz...

İlgili bağlantılar:
Vikipedia: Notre Dame De Paris Müzikali,
Ek$iSözlük: Notre Dame De Paris,

4 yorum:

  1. @ Lyn:

    Tüh! Geç kaldım, ben de aynı videoları seçip hazırlamıştım benzer bir yazıyı. Ama araya bir sürü üzücü olay girdi, onlara öncelik vermek durumunda kaldım. Neyse ki artık benim yazmama gerek kalmadı, elinize sağlık, o kadar güzel olmuş ki! :o)

    YanıtlaSil
  2. yani, eşzamanlı 'Notre Dame de Paris' müziklerinin çekim alanında mı kalmışız :) hoş bir rastlantı.

    cuma akşamı, arşivimi karıştırırken denk geldim. arada dinlemek hoşuma gittiği için de buraya da aldım.

    benim değinmiş olmam, sizin kendi yorumunuzla kendi alanınızda paylaşmanıza engel olmasın lütfen. ne kadar fazla alanda bahsedilirse; böylesine leziz bir performans ve müziklere o kadar birilerinin daha denk gelip, olası haberdar olma/dinleme şansı artmış olur.

    YanıtlaSil
  3. aynı zamanda tu vas me detruıre yi de dinleyin

    YanıtlaSil
  4. evet, tu vas me detruıre de müzikalin etkileyici performanslarından biriydi. teşekkürler, isimsiz (:

    YanıtlaSil

Merhaba! Flynxs | Lynist weblog yorum bırakma alanındasınız.
Ziyaretiniz, ve yorumlarınızda Türkçe Yazım Kuralları'na göstereceğiniz özen için teşekkür ederim!

İçerik hakkında ne düşünüyorsunuz? Konuyla ilgili düşüncelerinizi, hissettiklerinizi, alttaki metin kutusuna yorumunuzu -isim, e-posta, varsa web site gibi detayları da belirterek- bırakarak paylaşabilirsiniz (yorumlarınızda bold, italik görünüm ve link vermek için < b>, < i>, < a> gibi bazı HTML etiketlerini de kullanabilirsiniz).

Saygı sınırlarını aşan ifadeler ve spam içerikli olası yorumlara yer vermemek için, bu blog'da yorumlar, onaylandıktan sonra yayımlanır. Yorumunuzu gönderdikten sonra burada eş zamanlı olarak görüntüleyemezseniz, endişelenmeyin, bu sebepledir.

Flynxs altındaki tüm yorumlardan anında haberdar olmak için yorumlara RSS ile abone olmayı unutmayın. (Bknz: RSS nedir?, Feedlerimi Nasıl Yönetirim?)

Olası soru, öneri ve görüşlerinizi bana, isterseniz 'gmail' adresim 'flynxs.blogspot' üzerinden de iletebilirsiniz...