Yoksa Lycos, Blogumda Kaspersky İle Oyun Mu Oynuyor?!

Blogum görüntülenirken Kaspersky uyarı vermiş. Çok şaşırdım. Bilgim dahilinde bir durum değildi. Kaldı ki güvenliği ve ayrıntıları önemserim.

Bu uyarının sebebi, anladığım kadarıyla blogumda kullandığım bir bağlantı ve onun görseli.

Türkçe'nin doğru kullanımına özen gösterelim istediğimden; 'dahi anlamındaki 'de'leri ayrı yazmanın önemine dikkat çeken '"dahi anlamındaki de ayrı yazılır" sitesine bağlantı vermiş ve onun (uzantısı .png olan ikonunu) görselini, Lycos'taki alanımdan çekerek burada sayfa altındaki alanda kullanmıştım.

Kaspersky'nin blogumu, zararlı içeriği olan bir yer olarak görmemesi ve zaten
o site de bir yıldır güncellenmediği için, bağlantısını ve görselini blogumdan kaldırdım. Artık bir sorun kalmamıştır umuyorum.

Blogumla ilgili karşılaştığınız sorunları lütfen bana bildirmekten kaçınmayın.

Sonuçta burası ('nedir?' başlığında ifade etmeye çalıştığım gibi); bir art niyet gözetmeden ya da ticari kaygılar peşinde olmadan (ki Google reklamları bile göremezsiniz burada); işi, görsel kaygılar gözetmeyi gerektiren bir bünyenin, zaman buldukça kişisel bilgi ve farkındalıklarını paylaştığı bir alan.

Blogumda, hoşuma giden ya da canımı sıkan şeylerden bahsediyor,
bunların belki bir gün birilerine faydalı olacağını umuyorum, o kadar. Blogger'ın nimetlerinden istifade ederek neler yapabileceğimi görmek için de; blogumu 'oyuncak blog' olarak görüp, arada görünümüyle oynayıp (ki en son, blogda feedleri yönetmekten bahsetmiştim), teknolojiyi ve internetin gelişimini takip edip, yeni şeyler keşfetmeye(!) çalışıyorum.

Tabii benim burayı 'oyuncak blog' olarak görmem, benden habersiz
blogumda olası Lycos-Kaspersky oyunlarına izin vereceğim anlamına da gelmiyor...

0 yorum:

Yorum Gönder

Merhaba! Flynxs | Lynist weblog yorum bırakma alanındasınız.
Ziyaretiniz, ve yorumlarınızda Türkçe Yazım Kuralları'na göstereceğiniz özen için teşekkür ederim!

İçerik hakkında ne düşünüyorsunuz? Konuyla ilgili düşüncelerinizi, hissettiklerinizi, alttaki metin kutusuna yorumunuzu -isim, e-posta, varsa web site gibi detayları da belirterek- bırakarak paylaşabilirsiniz (yorumlarınızda bold, italik görünüm ve link vermek için < b>, < i>, < a> gibi bazı HTML etiketlerini de kullanabilirsiniz).

Saygı sınırlarını aşan ifadeler ve spam içerikli olası yorumlara yer vermemek için, bu blog'da yorumlar, onaylandıktan sonra yayımlanır. Yorumunuzu gönderdikten sonra burada eş zamanlı olarak görüntüleyemezseniz, endişelenmeyin, bu sebepledir.

Flynxs altındaki tüm yorumlardan anında haberdar olmak için yorumlara RSS ile abone olmayı unutmayın. (Bknz: RSS nedir?, Feedlerimi Nasıl Yönetirim?)

Olası soru, öneri ve görüşlerinizi bana, isterseniz 'gmail' adresim 'flynxs.blogspot' üzerinden de iletebilirsiniz...