İki ayrı sayfada hazırlanan reklamla, okuyuculara, dolapların sürgülü mekanizmasının deneyimi sunuluyor; önce ilk sayfadaki 'slide to open' uyarısıyla karşılaşan okuyucu, gazete katını -dolap sürgüsü gibi- kenara çekmesiyle, diğer bir sayfadaki dolabın iç görüntüsüyle karşılaşıyor...
Creative Director: Lindsay Medalia. Art Director: Richard Berney. Photographer: Nic Montagu.
Daha büyük görüntüleyebilmek için görselin üzerine tıklayabilirsiniz.
Böyle bir reklam yüzünden insan hemen o ürünü almak istiyor...Zekice tasarlanmış gerçekten.
YanıtlaSilDelfina, evet, ikea, nasıl etkileyeceğini biliyor (: 'ikea Eylül katalogunu bekleyen adam'ı da görmelisin (:
YanıtlaSilpeki, reklamında çok etkilenip, hemen o ürünü almak istediğinde, mantığının yapmamalısın diyen sesini dinleyebiliyor musun?
meselâ, hp touchsmart reklamları şahane, arada denk gelince izlemek hoşuma gidiyor. ne kadar etkilensem; reklam, marka ya da ürünle duygusal bağ geliştirmemi sağlamış olsa da, gidip hp pc almam (: