Kamelot 'Forever'

Ofise gidilecek bir hafta sonuysa eğer, güne nasıl bir müzikle başlanılır? Ben, tercihimi bu defalık Kamelot'tan yana kullandım. O yüzden burada da, Kamelot "Forever''ı hafta sonu müziği olarak bırakıyorum.



Videosunu mu, yoksa müziğini mi yayınlasam diye
önce karar veremedim ama, sonra ses kalitesi daha güçlü olduğu için müziği seçtim. Okumaya devam ederken fonda size eşlik etsin, sonra arzu ederseniz, görülesi canlı performanslarını YouTube "Kamelot-Forever" başlığından izleyebilir; YouTube'a gitmişken, son albümleri Ghost Opera'dan, "Human Stain"e çektikleri yeni klibi "Kamelot-Human Stain"i de görebilirsiniz.

Roy Khan vokalini (kimilerince sesi ne kadar beğenilip, yüceltilirse yüceltilsin) çoğu parçada, keşke yerinde başka bir vokal olsa, daha iyi olurdu diye düşünerek dinlesem de, Kamelot müziğini seviyorum. Eternity'den Ghost Opera'ya, genelde tüm müzikleri iyidir ve albümleri, tekrarlarla geri dönüp dinlenebilecek kıvamdadır. Bir grup, vokali göz ardı edilerek, müziği güzel diye dinlenebilir...

Wikipedi-Kamelot başlığından, grupla ilgili bilgiye ulaşmak mümkün...

0 yorum:

Yorum Gönder

Merhaba! Flynxs | Lynist weblog yorum bırakma alanındasınız.
Ziyaretiniz, ve yorumlarınızda Türkçe Yazım Kuralları'na göstereceğiniz özen için teşekkür ederim!

İçerik hakkında ne düşünüyorsunuz? Konuyla ilgili düşüncelerinizi, hissettiklerinizi, alttaki metin kutusuna yorumunuzu -isim, e-posta, varsa web site gibi detayları da belirterek- bırakarak paylaşabilirsiniz (yorumlarınızda bold, italik görünüm ve link vermek için < b>, < i>, < a> gibi bazı HTML etiketlerini de kullanabilirsiniz).

Saygı sınırlarını aşan ifadeler ve spam içerikli olası yorumlara yer vermemek için, bu blog'da yorumlar, onaylandıktan sonra yayımlanır. Yorumunuzu gönderdikten sonra burada eş zamanlı olarak görüntüleyemezseniz, endişelenmeyin, bu sebepledir.

Flynxs altındaki tüm yorumlardan anında haberdar olmak için yorumlara RSS ile abone olmayı unutmayın. (Bknz: RSS nedir?, Feedlerimi Nasıl Yönetirim?)

Olası soru, öneri ve görüşlerinizi bana, isterseniz 'gmail' adresim 'flynxs.blogspot' üzerinden de iletebilirsiniz...