'Fever Dreams' '300 Spartalı' Soundtrack



300 '300 Spartalı' filminin, 25 parçadan oluşan soundtrack'inden; 'Tyler Bates' düzenlemesi olan, 'Fever Dreams'; hafta sonu müziğimiz olsun.

Albümdeki 'Fever Dreams'parçası yanında,
TuneFeed player ile 'Xerxes' Final Offer', 'A God King Bleeds' parçalarını da dinleyebilirsiniz. Albümdeki diğer parçaları keşfetmeyi ve filmi izlemeyi unutmayın.

Bu arada, 'Fever Dreams'i blogda nasıl dinletebileceğimi düşünürken, üstte player'ını gördüğünüz (kullanabilmeniz için sisteminizde flashplayer yüklü olması gerekiyor) TuneFeed zamazingosunu keşfettim.

TuneFeed'deki alanınıza yüklediğiniz mp3 formatındaki müzik dosyanızı, TuneFeed player ile website alanınızda kolayca yayınlayabiliyorsunuz.

'Quick & Easy music sharing' hizmeti sunan TuneFeed, 100% 'Legal and totally Free'.

Üzerindeki menü yardımıyla; sevdiyseniz müziğin code'unu kendi alanınızda yayınlamak üzere alabileceğiniz gibi, müzikle ilgili yorum bırakabiliyor, yıldız sistemiyle beğeni belirterek raiting'e karar verebiliyor, RSS ile paylaşacağım müziklere abone olabiliyor, dilerseniz dinlediğiniz müziği satın alabilmeniz için amazon gibi bir alana yönlendirmesini seçebiliyorsunuz...

TuneFeed'le beraber Faces.com alanınız oluyor ve isterseniz video, resim, müzik paylaşımı; blog; sosyal mekân olarak orayı da kullanmaya devam edebiliyorsunuz, gibi...

Faces.com'da biraz vakit geçirince; Blogger bünyesinde bunlar niçin yok ki, Google'ın imkânaları onlardan daha mı az, demekten kendimi alamadım.

Bitirirken enteresan bir dip not: Bir iki post önce, 'ERROR veriyorsun ama sebeplerini açıklamıyorsun, kendim bulup giderene kadar sıkılıyorum, uğraştırmasan beni olmaz mı, böyle yaparak WordPress'e geçme isteğimi artırdığının farkında değil misin', gibisinden sitem etmiştim Blogger'a.

O olaydan sonra artık Blogger'dan açıklamalı ikazlar-uyarılar (error'un nazik hali) alıyorum. Yoksa Blogger beni duydu mu?!