İz Peşinde Type Bear'dan Type City'e



James Sequire giriş sayfasının altında yer alan,
hoş bir detayla zenginleştirilmiş üstte gördüğünüz bu görsel, oldukça hoşuma gitti.

Markanın ürünlerinin içeriklerinin, farklı bardaklarda tipografi oyunlarıyla yansıtıldığı bu görselin yüksek çözünürlüklü hâlini ve hazırlayanın diğer işlerini görmek istedim.

Flash kullanılarak hazırlanan web sayfalarının code kısmı, karıştırıp ayrıntı öğrenmeye pek müsait olmuyor ama, tasarımın Sidney'den hostville.com.au tarafından hazırlanmış olduğu bilgisine ulaştım;
görselin büyük hâlini bulamasam da - Virgin Mobile'ın, Staedtler kalemlerinin de bünyesinde olduğu - diğer güzel işlerini de görmüş oldum.

'Never Forsake Flavour', diyen James Sequire'in ürünleri nasıldır, meraklıları daha iyi bilecektir ama, web sayfasındaki bu hoş detayla benim gibi başkalarını da cezbediyor olduklarını düşünüyorum.

Markanın web'deki yüzünün yarattığı ilk izlenimin önemine de güzel bir örnek olsun bu konu, ben, tipografi
[bnz: Wikipedia: Tipografi] kısmıyla devam edeyim; Type City gelerisinde keyifli bir turla bitirelim, istiyorum.

Bembo's Zoo için, bilmeyen yoktur, diye düşünüyorum. Ama, bu fırsatla Type City'i yeniden anımsamış olalım. Projenin güzelliği bir yana, farklı fontlardan, harflerin tipografi oyunlarından
oluşan şehirlerde dolaşmak, ayrı bir keyif.

0 yorum:

Yorum Gönder

Merhaba! Flynxs | Lynist weblog yorum bırakma alanındasınız.
Ziyaretiniz, ve yorumlarınızda Türkçe Yazım Kuralları'na göstereceğiniz özen için teşekkür ederim!

İçerik hakkında ne düşünüyorsunuz? Konuyla ilgili düşüncelerinizi, hissettiklerinizi, alttaki metin kutusuna yorumunuzu -isim, e-posta, varsa web site gibi detayları da belirterek- bırakarak paylaşabilirsiniz (yorumlarınızda bold, italik görünüm ve link vermek için < b>, < i>, < a> gibi bazı HTML etiketlerini de kullanabilirsiniz).

Saygı sınırlarını aşan ifadeler ve spam içerikli olası yorumlara yer vermemek için, bu blog'da yorumlar, onaylandıktan sonra yayımlanır. Yorumunuzu gönderdikten sonra burada eş zamanlı olarak görüntüleyemezseniz, endişelenmeyin, bu sebepledir.

Flynxs altındaki tüm yorumlardan anında haberdar olmak için yorumlara RSS ile abone olmayı unutmayın. (Bknz: RSS nedir?, Feedlerimi Nasıl Yönetirim?)

Olası soru, öneri ve görüşlerinizi bana, isterseniz 'gmail' adresim 'flynxs.blogspot' üzerinden de iletebilirsiniz...