Typolover




Yağmurlu havalarda sinemaya gitmeyi tercih edenlerden misiniz? Ben,
sergi gezmeyi daha çok seviyorum ve bu doğrultuda şu an sizi, enfes grafikler, fotoğraflar görebileceğiniz bir yere götürmek istiyorum, öğleden sonra minik bir kahve arasında bana katılmaya ne dersiniz?

Typolover, fotoğraf ve grafik sanatçısı Michael Levy'nin oyun alanı. Zengin içeriğinde, yüksek çözünürlüklü görsellerle tipografi, illüstrasyon, fotoğrafların arasında gezmenin keyfini mutlaka daha rahat bir zamanınızda çıkarırsınız. Fakat ben, bu kahve arasını y
enilikçi tasarımcı -ki onu enteresan fotoğraf projesinden de anımsayabilirsiniz- Ahn Sang Soo'nun işlerinden örneklere de rastlayacağımız typolover.com/galeri bölümünde değerlendirelim istiyorum. Hoşunuza gidecek şeyler göreceksiniz.

2 yorum:

  1. Tamam,kahveden fazla varsa ben de geliyorum.Görseller çok ilginç,aynı zamanda çok sade.Huzur verir insana böyle galeriler :)

    YanıtlaSil
  2. Delfina, evet, öyle galeriler gezmek huzur veriyor, güzel bir diğer tarafı da çıkarken orda görülenlerin etkisinin insanın içinde minik bir coşku yaratması...

    ben bu yazıyı dün istanbul'da yağmur fırtına bulutları bizi kovalarken yazmıştım (: oysa bugün sergi gezmektense kahveleri alıp deniz kenarında gezmeye uygun güneşli harika bir hava var (: sürprizlerle dolu bir kentte yaşıyoruz...

    YanıtlaSil

Merhaba! Flynxs | Lynist weblog yorum bırakma alanındasınız.
Ziyaretiniz, ve yorumlarınızda Türkçe Yazım Kuralları'na göstereceğiniz özen için teşekkür ederim!

İçerik hakkında ne düşünüyorsunuz? Konuyla ilgili düşüncelerinizi, hissettiklerinizi, alttaki metin kutusuna yorumunuzu -isim, e-posta, varsa web site gibi detayları da belirterek- bırakarak paylaşabilirsiniz (yorumlarınızda bold, italik görünüm ve link vermek için < b>, < i>, < a> gibi bazı HTML etiketlerini de kullanabilirsiniz).

Saygı sınırlarını aşan ifadeler ve spam içerikli olası yorumlara yer vermemek için, bu blog'da yorumlar, onaylandıktan sonra yayımlanır. Yorumunuzu gönderdikten sonra burada eş zamanlı olarak görüntüleyemezseniz, endişelenmeyin, bu sebepledir.

Flynxs altındaki tüm yorumlardan anında haberdar olmak için yorumlara RSS ile abone olmayı unutmayın. (Bknz: RSS nedir?, Feedlerimi Nasıl Yönetirim?)

Olası soru, öneri ve görüşlerinizi bana, isterseniz 'gmail' adresim 'flynxs.blogspot' üzerinden de iletebilirsiniz...