Şimdi ise, Motorola RAZR2: Subway reklamını konu ediyor olmam; Motorola reklamlarının, kullanılan renk dokusu ve iletişim diliyle beğeni eşiğimi aşmaya devam ettiğinin bir kanıtı olabilir...
Shiny Toy Guns - Le Disko ise, eğlenceli Motorola RAZR2: Subway reklamının, müziği.
An itibariyle bu, 300. Flynxs | Lynist weblog yazısı olmuş oluyor. Yuvarlak güzel bir sayı. Ayrıca nerdeyse görsel ve işitsel bir şölenin de adıydı, 300.
nice 300'lere diyorum :)
YanıtlaSilmotorola'nın son reklamı benim de dikkatimi çekmişti ancak ben yine de daha iyi yapılabilirdi taraftarıyım. yani kılıç mantığı inceliği belirtmek için muazzam bir benzetme olmuş, ancak reklam sanki bu benzetmenin çok altında kalmış.
şu linke de bakmanızı önemle rica ederim :)
http://www.dstrict.com/z107/index.html
baya da eskidir site :)
Başarılı bir reklam olmuş yine, hafif bir matrix havası hisettim, önceki reklamda kullandıkları renk ve atmosferi, aynı hedef kitleye aynen yansıtmışlar :)
YanıtlaSiloky,
YanıtlaSilteşekkürler, hep beraber, nice 300ler olur, umarım :)
verdiğin linke baktım; evet, samsun 3g tanıtımı da, farklı ve mesajını hoş bir etki bırakarak iletiyor. ne yapılmaya çalışıldığı anlandığı o anda, minik bir gülümseme oluşuyor, insanda :)
emre,
reklamın ilgini çekmesine sevindim :)
renk dokusu sürekliliği, markaların kolay anımsanma, çağrışım için kullandıkları yollardan biridir. ayrıca, motorola reklamlarında, kalite algısı yaratan bir renk kullanımına gidildiği ve bunda da başarılı oldukları söylenebilir...