Blograzzi (Beta) Blogosferde Gelişiyor

Kullanıcılarıyla birlikte gelişme arzusundaki blog listeleme sitesi Blograzzi; Türk internet kullanıcısının, Blogosferde ilgi alanına uygun içeriğe kolayca ulaşmasını sağlayacak bir servis olarak, yakın zamanda 'beta' yayınına başladı.

Webrazzi'den sonra, Arda Kutsal imzalı projelerden biri olmasıyla dikkatimi çeken
Blograzzi'ye, yirmi gün kadar önce üye olup, içeriği ve gelişmeleri gözlemledim. Şimdi, bu gözlemler ışığında rahatça Blograzzi'den bahsetme hakkını kendimde görebiliyorum.

Benim gördüğüm;
Blograzzi'nin iyi bir fikirle yola çıkmış, gelişime açık bir proje olduğu. Geçen zaman zarfında, yıkıcı eleştirilere maruz kalmasını, 'beta' aşamasında olduğunun idrak edilememesine bağlıyorum.

Technorati, Vodafone karışımı bir çağrışım yüzünden; herkes gibi önce Blograzzi'nin özgün bir logo ve renk kullanımı olmaması beni düşündürmüştü. Acaba, bir hevesle üstünkörü hazırlanmış bir Technorati uyarlaması mı, diye düşünmüştüm.

Sistemin nasıl işlediğini kullanıp gözlerken, menü kullanımlarında karşılaştığım sorunları ve gördüğüm eksikleri bildirdiğimde;
Blograzzi'nin yazılım ve veritabanı altyapısını geliştiren Inveon'dan; hemen ertesi gün, gerekli düzeltme ve modernizasyonun yapıldığı haberlerini aldım. Eksikleri, fark edilen hataları yanında; arkasında bunları gidermeye ve projeyi geliştirmeye istekli bir ekibin olduğunu görmek memnunluk vericiydi.

Tunç Kılınç'ın Fikir Atölyesi'nde, 'İş Fikirlerini Hayata Geçiren Bir Başka Türk: Arda Kutsal' başlıklı yazısında ve Blog Kazanı'ndaki 'Blograzzi çok yakında para da kazandıracak (1), (2), (3)' yazı dizisinde Arda Kutsal'ın açıklamaları; sizin de aklınızdaki olası sorulara cevap bulmanızı sağlayacaktır.

İlgili yazılardaki haberlerden biri de; logo ve renk kullanımının, 'beta'ya özgü olduğu ve orjinal başka bir temanın hazır olduğu, haklı olarak 'beta' seviyesinden çıkıldığında kullanıma geçirileceği yönünde...

Sıralama, listeleme, yorumlama, favorilere ekleme ve daha fazlasıyla; Türk İnternet kullanıcıları ve Bloglar için işlevsel, yeni güzel bir oyuncak olan Blograzzi'nin; blogumu sayıp, seveceğine; ilgi ve destekle Blograzzi'nin daha iyi seviyelere geleceğine inanıyorum.

Favorilerinize ekleyerek, puan vererek, yorum bırakarak;
Blograzzi'de benim bloguma da geri bildirimlerde bulunabilirsiniz. 'Yorum Takip', 'Favorilere Ekleyenler' araçlarından; blogumun sağdaki navigasyon menüsünün altına eklediğim 'Favorilere Ekleyenler' takip aparatıyla, blogumla ilgilileri de blogum üzerinden görebilmiş olacağım.

Siz de bogunuzu Blograzzi'de sahiplenin ve destekleyerek, gelişmeleri beraberce gözlemleyelim.

2 yorum:

  1. Değerli yorumlarınız için teşekkürler. Blograzzi'nin mevcut durumunu gerçekten çok doğru analiz etmiş ve yorumlamışsınız. Blograzzi ile ilgili geri dönüşünüzü herzaman beklediğimizi özellikle dile getirmek istiyorum. Tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Ben teşekkür ederim. İlgili post(gönderi)yi yayımlamamdan çok kısa bir süre sonra, fark edip bu yorumu bırakmanız çok duyarlı, ilgili ve nazik bir davranış.

    Fakat daha önemlisi, başarıyı var edecek faktörlerden biriyse "duygusal bağ geliştirmek"; sırf bu tutumunuzun bile Blograzzi için, onu sağlamaya katkısı, büyük.
    Başarılar diliyorum...

    Bu arada, BlogSearch'ten Blograzzi (RSS)'ini RssReader'ıma ekledim, diğer yorumları da böylece takip edebiliyorum. Bir "kirlenme" lafı dolaşıyor. Blograzzi'nin nasıl kullanılması gerektiğine dair bir açıklık getirilmesine mi gereksiniliyor acaba?!

    (araya minik bir tatil aldığım için, bunları şimdi yazabiliyorum)

    YanıtlaSil

Merhaba! Flynxs | Lynist weblog yorum bırakma alanındasınız.
Ziyaretiniz, ve yorumlarınızda Türkçe Yazım Kuralları'na göstereceğiniz özen için teşekkür ederim!

İçerik hakkında ne düşünüyorsunuz? Konuyla ilgili düşüncelerinizi, hissettiklerinizi, alttaki metin kutusuna yorumunuzu -isim, e-posta, varsa web site gibi detayları da belirterek- bırakarak paylaşabilirsiniz (yorumlarınızda bold, italik görünüm ve link vermek için < b>, < i>, < a> gibi bazı HTML etiketlerini de kullanabilirsiniz).

Saygı sınırlarını aşan ifadeler ve spam içerikli olası yorumlara yer vermemek için, bu blog'da yorumlar, onaylandıktan sonra yayımlanır. Yorumunuzu gönderdikten sonra burada eş zamanlı olarak görüntüleyemezseniz, endişelenmeyin, bu sebepledir.

Flynxs altındaki tüm yorumlardan anında haberdar olmak için yorumlara RSS ile abone olmayı unutmayın. (Bknz: RSS nedir?, Feedlerimi Nasıl Yönetirim?)

Olası soru, öneri ve görüşlerinizi bana, isterseniz 'gmail' adresim 'flynxs.blogspot' üzerinden de iletebilirsiniz...