'Trentemoller strikes again'



Trentemoller strikes again. on Vimeo

"Made with Processing. Audio by Trentemoller (Miss You). Purely audio driven. I set it up, hit play, went to grab coffee, and this is what was waiting for me when I got back. I (heart) Processing!" denmiş, Vimeo sayfasında.

Bu videoyu etrafta gördüm ve hoşuma gitti, paylaşmak istedim.
Şimdi, Processing nedir, diye etraflıca keşfetmeye gidiyorum. Bu görsel şölen(!) hakkındaki bilgilerini ya da izlenimlerini istersen bana aktarabilirsin.

Hımm... Evet Vodafone'a kızgınlığım hâlâ geçmiş değil. Hangi çağda yaşıyoruz ki, yanan ateşin etrafında insanları toplayıp, alevinde beliren silüetleri izlettirerek hayal dünyasına daldırıp, uyutalım, ayaklarını yerden keselim, tavlayalım?!

Üstteki video, ne kadar etkileyici, öyle değil mi? Peki Vodafone'un havai fişek gösterisi etkileyici miydi?!

Gürültü ve kirlilik yaratmadan da, teknoloji kullanılarak İstanbul Boğazı'nda etkinlikler yapılabilirdi, diye düşünüyorum. Ancak böyle yapılabilseydi etkilenebilirdim ve hazırda geçecek bir GSM servis sağlayıcı da bulmuşken, geçerdim.
Yakında Türk bayrağının kırmızısını, Vodafone kırmızısıyla eşleştirerek, görkemli(!) başka yaratıcı(!) etkinliklere de başlarlarsa, hiç şaşırmam. İstanbul'u fethettiniz(!) bayrağımızı da Vodafone amblemiyle süsleyelim!?

Hatırlatma: İstanbul Kültür ve Sanat Vakfı'nın, 26. Uluslararası İstanbul Film Festivali kapsamındaki etkinlikler tam hız sürüyor. Reklam filmi yayında...

CANLANDIRMA SİNEMASI BABADAN OĞULA: Miyazaki (Anime olarak adlandırılan Japon canlandırma sinemasının en yetkin temsilcilerinden Hayao Miyazaki'nin Türkiye'de gösterime girmeyen uzun metrajlı dört filmi ve oğlu Goro Miyazaki'nin ilk filmi bu bölümde gösterilecek) ve NTV BELGESEL KUŞAĞI takip ettiklerimden. Helvetica'da çok tanıdık kimseyi göremedim. Umarım diğerlerini kaçırmazsınız...

0 yorum:

Yorum Gönder

Merhaba! Flynxs | Lynist weblog yorum bırakma alanındasınız.
Ziyaretiniz, ve yorumlarınızda Türkçe Yazım Kuralları'na göstereceğiniz özen için teşekkür ederim!

İçerik hakkında ne düşünüyorsunuz? Konuyla ilgili düşüncelerinizi, hissettiklerinizi, alttaki metin kutusuna yorumunuzu -isim, e-posta, varsa web site gibi detayları da belirterek- bırakarak paylaşabilirsiniz (yorumlarınızda bold, italik görünüm ve link vermek için < b>, < i>, < a> gibi bazı HTML etiketlerini de kullanabilirsiniz).

Saygı sınırlarını aşan ifadeler ve spam içerikli olası yorumlara yer vermemek için, bu blog'da yorumlar, onaylandıktan sonra yayımlanır. Yorumunuzu gönderdikten sonra burada eş zamanlı olarak görüntüleyemezseniz, endişelenmeyin, bu sebepledir.

Flynxs altındaki tüm yorumlardan anında haberdar olmak için yorumlara RSS ile abone olmayı unutmayın. (Bknz: RSS nedir?, Feedlerimi Nasıl Yönetirim?)

Olası soru, öneri ve görüşlerinizi bana, isterseniz 'gmail' adresim 'flynxs.blogspot' üzerinden de iletebilirsiniz...