Christopher Walken ile Ritmi Yakala!

-Kaptan, seyir defterine not düş! Hafta sonu tatili için sadece 5 saatim var! (1 Nisan, ama kesinlikle bir şakanın içinde değilim.)
-Sen o kadarıyla da şarj olup geri dönersin (gülüşmeler). Hatırlıyor musun, Christopher Walken nasıl birkaç dakikayla bunu hallediyordu. Hatta bundan etkilenen bir kısım adamlar da, onun ritmini yakalayıp; bak, nasıl piyasada yaratıcılıkta sınır tanımayız edalı piktogramlarıyla kıvırmışlardı!..

Bu konuşma sonrası, altta izleyeceğiniz; 'Fatboy Slim - Weapon of Choice' klibini bulup, (5 saatlik hafta sonu tatilinde ne yapılabilirse, onu yapmaya gitmek için) harekete geçirici olarak kullandım.



Hep kötü adam, kötülük meleği rollerinde görmeye alıştığımız (ki ben onu öyle seviyorum) bir aktör; Christopher Walken. Weapon of Choice klibindeki performansı da harika...

Fatboy Slim'in, The Greatest Hits: Why Try Harder albümünde, 'Weapon of Choice' ve benzer lezzette başka güzel müzikler de bulabilirsiniz.

Fatboy Slim - Weapon of Choice klibini izledikten sonra, üstteki alıntılanmış konuşmada geçen, 'piyasa', 'yaratıcılık' kelimeleriyle zihniniz sizi yakın zamanda izlediğiniz bir banka reklamına götürürse, şaşırmayın. Doğru bağlantı kurdunuz.

Garanti+kredi+çöpadam aramasıyla, bulup izleyeceğiniz reklamın damağınızda bırakacağı taddan hoşlanmadığınızı, kalitesiyle kime hitap etsin diye hazırlandığını anlamadığınızı, söyleseniz, sizi anlarım. Haklısınız. 'Weapon of Choice' klibinin üzerinizde yarattığı o heyecan verici, hoş enerjiyle; "ben bile daha yaratıcı bir iş çıkarabilirdim", diye düşünürseniz de size inanırım. Çünkü, kolaya kaçmadan, farklı, zekâ ürünü, yaratıcı bir iş ortaya koymanın değerine, benim kadar inanıyor olacağınızı bekliyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Merhaba! Flynxs | Lynist weblog yorum bırakma alanındasınız.
Ziyaretiniz, ve yorumlarınızda Türkçe Yazım Kuralları'na göstereceğiniz özen için teşekkür ederim!

İçerik hakkında ne düşünüyorsunuz? Konuyla ilgili düşüncelerinizi, hissettiklerinizi, alttaki metin kutusuna yorumunuzu -isim, e-posta, varsa web site gibi detayları da belirterek- bırakarak paylaşabilirsiniz (yorumlarınızda bold, italik görünüm ve link vermek için < b>, < i>, < a> gibi bazı HTML etiketlerini de kullanabilirsiniz).

Saygı sınırlarını aşan ifadeler ve spam içerikli olası yorumlara yer vermemek için, bu blog'da yorumlar, onaylandıktan sonra yayımlanır. Yorumunuzu gönderdikten sonra burada eş zamanlı olarak görüntüleyemezseniz, endişelenmeyin, bu sebepledir.

Flynxs altındaki tüm yorumlardan anında haberdar olmak için yorumlara RSS ile abone olmayı unutmayın. (Bknz: RSS nedir?, Feedlerimi Nasıl Yönetirim?)

Olası soru, öneri ve görüşlerinizi bana, isterseniz 'gmail' adresim 'flynxs.blogspot' üzerinden de iletebilirsiniz...